måndag 4 januari 2010

Natto natti

Nu ska vi alldeles strax lägga oss för jag är supertrött (ja Jonas med). Idag har svärmor och Jonas satt upp målarfilten i Ludvigs rum,blev superbra. Imorgon börjar han att måla:-)
Förhoppningsvis kan Ludvig flytta in där till helgen. ska bli så kul att se hur det blir. Han har ju massa nytt till sitt rum med, gardiner, mattor ,tavelhylla,krokar och lampor.
Får lägga ut bilder sen när vi är klara:-)
Vist är han rolig Ludvig (ang kortet här ovan) :-)

Vi har även fixat i kevins rum idag, han har städat och grejat (jag har hjälpt till en del) och slängt massa och så har han fått en annan säng så hans rum är med jättefint nu. Bara att hoppas att det hålls så nu med.

Imorgon blir det en tur till Värnamo med, vi ska träffa aurora barnmorskan och gå igenom förlossningen så det känns bra. Vi har fått ett exakt datum för igångsättning med, men det skriver jag inte här för jag vet att min kära far vill absolut inte vet (han blir för nervös då). men det blir ju inget februaribarn iallfall ;-)

God natt och sov gott

4 kommentarer:

Kattis sa...

Det är ju så roligt att fixa å dona i barnens rum :) Vi ska ta itu med Alexanders nu framöver :)

Åh vad spännande. Hoppas det går bra i värnamo.

Kram

Lina sa...

Superpirrigt! :)

Här hemma har vi en till som är kär i diskmaskinen - NEO! Klätterapa, är vad han är :p

kram!

Smaulandskan sa...

Kul att ni kommit så långt med Ludvigs rum nu.

Hoppas det gick bra i Värnamo.

Kram!

Emil Andreasson sa...

haha vad gör han i diskmaskinen? :D