torsdag 21 januari 2010

Dags för middag

Hej på er

Ska alldeles strax fixa lite mat, fiskbullar blir det idag :-) Elias älskar det och det är smidig mat att ge Ludvig med, och jag ja jag har ju alltid tyckt om det,hihi..

Idag har vi varit ute och handlat lite och så va vi ute på tomten lite så barnen fick leka av sig lite. Sen har jag grejjat lite här hemma.
och nu är älsklingen på väg hem med, och jag har lovat att Ludvig ska få vara uppe lite längre bara han kommer runt sju. Är ju en pappa som saknat sin son väldigt mycket......och sonen har nog saknat sin pappa med.

Idag va första gången denna terminen på öppna förskolan men med tanke på alla magsjukor och förkylningar mm som går nu så höll vi oss hemma, onödigt att vi ska gå och bli sjuka nu.


2 kommentarer:

Kicki sa...

Klart att Jonas saknat sin son och övriga familjemedlemmar. Låter supermysigt. Förstår att ni stannar hemma från öppna förskolan. Man vill ju inte springa på sjukdomar. Inte säkert man slipper ändå, men varför utmana ödet. Jag tror nog alla har respekt för det, speciellt nu när den lille snart kommer.

Smaulandskan sa...

Jag vet ju att du gillar Lundmyr-prylar och jag tänkte bara tipsa om Lager 157. Jag var där igår en snabbis och där fanns jättemycket fint, allt från flaskor/underlägg till mössor, bodies, byxor.