onsdag 20 januari 2010

Hej på er

Nu ligger Ludvig och sover så gott i sin säng. Han har varit så himla go idag och bara gått runt och myst och flinat. Va nog skönt för honom att få vara själv lite med mamma:-)

Har passat på att tvätta av soffan nu med medans det är lugnt hemma, och smörjt in den med nån creme som man ska göra ibland. Man måste ju hålla efter skinnmöbler så de fortsätter hålla sig fina:-)

Inatt har jag sovit jättegott (bara en kissepaus) och vaknade i en torr säng till skillnad från igår. Elias kissade nämligen ner sig i vår säng igår och det va mindre kul att vakna av att man va blöt.....

Måste ju fråga er vad ni tror ligger i min mage?
Är det en kille till eller vad tror ni?


3 kommentarer:

Kicki sa...

Jag tror det är en lillebror. Spelar ingen roll egentligen, men det är roligt att gissa.

Kattis sa...

Nope, jag tror att det är en lillasyster denna gången och hon väger nog lite under fyra kilo. Kanske ca 3800 gram :)

Smaulandskan sa...

Jag tror det är en pojke... Kanske... Eller är det en tjej??? Tja, den som lever får se! Snart hoppas vi. ;-)

KRAM