tisdag 22 juni 2010

God natt

Vad kul det va att kika in och redan ha 4 inlägg, fortsätt så :-) Har precis pratat med min älskade vän Ellen. För er som inte vet så har vi känt varandra ssen vi va ungefär 4år och har varit "bästisar" sen dess,hihi. Tyvär bor hon i Malmö så vi får inte ofta tid att ses, men vi pratar ju endel på telefon, och är det något så vet vi båda att vi kan ringa om det så är mitt i natten.
Är verkligen underbart att ha en sån vän och jag hoppas alla har det :-)

Har fått dille på solroskärnor, är ju så gott att gå och knapra på.

Mia: Jag är allergisk mot vete och har inte ätit nåt vete på 2 veckor nu, och (peppar peppar) har jag inte mått alls lika dåligt, så det tyder ju på att det är allergin som gjort mig så sjuk

Nä nu ska jag göra mig redo för sängen för jag är sååå trött

2 kommentarer:

Maria sa...

Ja, en vän är underbart att ha!
Jasså! Men vad skönt å fått reda på vad det är.. eller skönt är det ju inte att behöva vara allergisk, men att nu vet du ju vad det är.
Man behöver inte gå å oroa sig ....
Så skönt för dig madde!
KRAM!

ellen sa...

Åh vilka fina ord Madde!!
Visst har vi varann närhelst vi vill&behöver, underbart!
Älskar dej med gumsan!