onsdag 9 juni 2010

I´m singing in the rain...

..eller kanske inte, men regnar gör det iallfall och har gjort till och från hela dagen här.

Barnen har inte varit så roliga idag men de ska väl få ha sina dagar med. Ludvig har inte haft nåt kul humör det sista tror det beror på att han sover lite för lite. Har jättesvårt att få honom att sova på dagen och ibland sover han kanske bara 10min. Dock sover han väldigt bra på natten men tycker ju han är lite för liten för att sluta sova på dagen.... hoppas det är nån period som snart går över.

Igår bokade Jonas hotell åt oss. Vi ska åka till halmstad nästa fredag och sova där en natt och vakna upp där på Jonas 30 årsdag. Han bokade även 2 nätter i Kalmar och en i Karlskrona på semestern. Ska bli kul :-)

Föresten så har jag slutat äta vete. Enligt de sista proverna tål jag inte det men min läkre kunde inte säga omn jag skulle sluta äta det eller ej.... Men nu har jag bestämt mig för att utesluta all vete och det är verkligen svårt. Hade det varit gluten hade det varit mycket lättare. Men i mycket glutenfri mat finns vetestärkelse.....ja vi får ju se hur det går.

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Hoppas att uteslutandet av vete kan vara nyckeln till ditt välmående, även om det - av det du skriver att döma - verkar vara lurigt att veta vad man får äta och inte.

Mysigt med hotellnatt/nätter. Antar att Jonas har en del gratisnätter, eller iaf kraftigt rabatterade nätter, att plocka ut med tanke på hur mkt han reser i jobbet. :-)

Ha en bra dag!

Kattis sa...

Ja barn har ju alla sina perioder av olika slag. Både jobbiga, lätta å roliga perioder.

Åh det ärju helt underbart att sova å bo på hotell =))

Kram kram