torsdag 17 juni 2010

Hello friends

Ni undrar väl säkert vart jag tagit vägen, men här är jag nu. Har haft fullt upp och mest varit ute hela dagarna,precis som det ska vara.

Jag äter fortfarande vetefri mat och det funkar väl ok, mår lite bättre men ropar inte hej än......

Imorgon drar Jonas jag och Elliot till Halmstad och tar in på hotell över natten för att komma hem vid lunchtid på lördag och sen på eftermiddagen kommer det gäster som ska fira att min älskling bli 30 år.

Nu ska jag gå och hjälpa älsklingen lite. Ha det kanonhärligt nu för det ska VERKLIGEN jag ha

4 kommentarer:

Kicki sa...

Ha en jätteskön kortweekend i Halmstad. Passa på att njuta för det ska vi göra med de andra killarna. Väntar bara på att lillkillen kan vara hos farmor också.
Ses på kalaset på lördag.
Du får nog skriva lite oftare här annars undrar vi om du har glömt bloggen helt. Krama alla killarna stora och små

Smaulandskan sa...

Ha det så mysigt under er hotellvistelse så ses vi imorgon em!

Kattis sa...

Ha det så mysigt å hälsa å gratta 30 åringen :)

KRAM

Maria sa...

Hur har ni haft det i helgen?
Du får berätta!
hoppas hans 30 årsdag blev bra!

KRAM KRAM!