tisdag 8 juni 2010

Grattis

Idag vaknad Elliot vid 5.15 och skulle äta och sen hade jag lite svårt att somna om. Och precisi när jag gjort det så pep det i telefonen och sen va det omöjligt att somna om.
Men det va ett trevligt mms. Ninis och Henrik och fått en liten Phillipa, 3515g och 53cm så hon va ju en lång liten tjej:-)
Så det va andra barnet i familjen Taikon som föddes i år, nästa kommer i november då är det Malins tur (först ut va ju vi med Elliot)

Idag är det dags för skolavslutning, kan bli intessant för jag ska dit själv med alla barnen. Så håll tummarna att de sköter sig så jag kan vara med hela tiden.

Igår va Kattis och barnen här och det va jättekul att träffa dem. Va ett tag sedan så det va på tiden nu. Nu får det inte dröja lika länge till nästa gång

3 kommentarer:

Maria sa...

Vad roligt!
Nu blir du moster va?
Ovanlig stavning, började läsa Philip först, men tyckte det var jumla långt ;)
Fint namn iaf :)
vi hade Filippa som förslag om det vart en flicka med Amadeus.. När vi väntade Theo så kunde vi inte tagit det då en nybliven vän till oss har en tös som heter så.. hade varit lite konstigt!


Roligt med besök :)
Å särskillt av den pinglan och dom ljuvliga barnen :)

glömmer av å kika in här då å då.. så jag har försökt läsa ikapp mig!

Ljuvliga bilder på dina fina barn Madde...
Hoppas du mår ok nu!
Tänker på dig emellanåt!

Kram på dig!

Angelica sa...

Grattis till Ninis och Henke och grattis till dig Madde! det är ju inte varje dag man blir moster :-) även om du va det innan :-)
vi måste träffas nån dag, ion eftermiddag kanske??

Kramar

Kattis sa...

Ja det var roligt att träffas =)

Vad roligt för Henke å Ninis :) Du får hälsa å gratta å grattis till Moster med :)

Hur gick det på skolavslutninge? Kunde du sitta å njuta eller fick du jaga små busungar i hela kyrkan;) KRAM KRAM