torsdag 28 oktober 2010

Kampanj, bombhot och bullbak

Ni har väl inte missat vinterkollektionen??!!!! De här tröjorna är ju så tuffa :-) Himla snygga ihop med twilljeansen med.
Från den 1 nobember till den 14 november är det farsdag kampanj på rabdido. Så om du handlar för 600kr får du en herrtröja på köpet. Kanon eller hur!

Vet inte om ni hörde att det va en tidning uppåt landet som blev bombhotat igår??!

Iallfall så va det i Luleå och gissa vem som är där och jobbade i en butik mittemot.....japp vist va det Jonas. Kan säga att han får aldrig åka dit igen för sist han va där så fick de ju bila hem pga den där jäkla vulkanen.

Som tur va så har det ju gått bra båda gångerna...tillslut men nu får han hålla sig därifrån.


Inatt kissade Elias i våran säng...inte kul. Och givetvis kom det lite på våra täcken med. Så jag fick knalla bort till jysk idag och köpa tennisbollar (för vi har dumtäcken och de ska ju tummlas med dem). På vägen hem började det regna rätt rejält men som tur va hade jag paraply med mig för det regnade verkligen helt galet.


I eftermiddag har vi bakat bullar. De va jätteduktiga men mitt i sockrings momentet fick jag byta blöja på Elliot och då fick några bullar VÄLDIGT mycket socker på sig....


Vist är de här tygsötsakerna sååå söta.
Funderar på att ha Perfect Home party den 13 november, nån som skulle vilja komma?
Det är min svägerska Malin som har börjat sälja de här snygga sakerna.
Kika gärna in på Perfect Home
Nu ska jag ner till tvättstugan lite snabbt och sen måste jag nog plugga lite


1 kommentar:

Jonas sa...

men älskling, det var ju 30 meter mellan husen.