onsdag 10 april 2013

En helt vanlig onsdag

Hej och god morgon,
 
Starx dags att väcka barnen och börja dagen. Japp de sover fortfarande, tror de går på vintertid fortfarande ;-)
 
Annars lunkar det på i vanlig fart. Mycket fix och trix inför bröllopet om 1½ vecka. Men nu är festhäftet klart iallfall så nu är nog bara bakningen kvar.
 
Elias har inte varit helt pigg men jag hoppas han kommer iväg till skolan idag.
Känns som vi inte varit annat än sjuka det sista, konstigt hur det kan bli. Men nu hoppas vi det har vänt och att efter att förkylningen gått över så får vi vara friska ett tag.
 
I fredags var vi i Mölltorp på fest hos min syster Jill. De skulle ha fest, men jag förstog direkt att de skulle gifta sig. Så de gifte sig på dagen och sen fick vi andra vara med på festen. Var trevligt och mysigt :-)
 
I lördags träffade vi nästa Jill, och ja vi träffade henne för hon stog och tog emot alla innan konserten började. Var alltså Jill Johnsson. Hon är så otroligt duktig och det var kul att få höra bakgrunden till en del låtar.
 
Ser ut att bli lika fint väder idag så jag ska nog ta mig en liten promenad idag med så man får njuta av vädret.
 
Ha en bra onsdag
 

Inga kommentarer: