fredag 5 april 2013

Massa sjukdomar

God morgon,
 
Ja här hr vi legat magsjuka IGEN. Förstår inte varför vi alltid ska drabbas. Denna gången klarade dock Ludvig och Jonas sig och Elliot och Elias kräktes bara en gång så det känns ändå ok. Själv har jag varit jättedåli men det har nog sin förklaring i att jag verkar vara i något skov med min krångelmage där jag varit dålig till och från i ca 2veckor och dessutom magkatarr på det så en magsjuka uppepå det blev inget bra. Smärtor som inte vara av denna värld. Men nu är vi på benen igen. Började dock bli förkyld igårkväll och vaknade med bultande bihålor och värkande hals..... vad är odesn på det då??!! Hoppas dock det känns bättre efter lite nässpray och honungsmjölk :-)
 
Igår skulle jag och barnen ha åkt till pappa och Monica för att sovit över där för att idag åka vidare till min stora syster och spendera dagen ihop med henne för att sen åka vidare till vår äldsta syster Jill. Vi har verkoligen sett framemot det både barnen och jag och pappa och Martina med såklart. Men nu blev det ju inte av pga magsjukan vilket verkligen kändes tråkigt.
Men vi får ta det en annan gång, dock är ju bara syrran mammaledig en vecka till.
 
Men ev kan viåka till Jill iallafall.
 
Och imorgon är det dags för en annan Jill att få besök av oss :-)
Imorgon är det dags förkonsert i Jönköping, ska bli jättekul och något jag och min kära man verkligen behöver.
 
Ha en fin fin fredag
 
 
 

Inga kommentarer: