söndag 28 april 2013

Simtårta

God morgon,
 
Ser ut att bli en fin söndag :-)
 
Igår firade vi Annie och Ville (Jonas syskonbarn) som precis har fyllt 9år. Jag tog med tårta till tvillingparet som gillar och tränar simning.
 
 
Tårtan är fylld med dulche de leche och limemousse, spacklad med marängsmörkräm och täckt med marsipan/sockerpasta.

 
Ett fint kort fick jag av A och V som tack :-)
Jättegulligt av dem!
 
Har lite fina kort på de två minsta med sen de sprang gyllenloppet bla så jag ska försöka uppdatera sen igen.
 
 
 

3 kommentarer:

Nina sa...

Tack igen för den jättefina och goda tårtan till våra två simmare! Ser fram emot att ta en smakbit av den idag igen. Måste ju ta slut på den. Är farligt att ha såna läckerheter i kylen... ;-)

Ha en fin dag!
KRAM

Anonym sa...

Ännu en gång har du lyckats med en tårta :) jättefin å säkert supergod!

Lycka till i morgon!! Jag är hemma torsdag fm om du har tid o kan/ vill hälsa på :))

KRAM Kattis ❤

Anonym sa...

Hej igen :) jag är ledig tisdag fm med :)) ❤ / Kattis!