lördag 13 april 2013

Lördagsmy

God morgon fina ni,
 
Här sitter jag i soffan med världens finaste Ludvig(inte alls partisk). Jag vaknade innan barnen idag och låg och drog mig i sängen lite när jag höre gullungen sjunga Bä bä vita lamm i sin säng, härligt att vakna till fin sång :-)
 
I veckan var jag på Living and Room party hos Kattis och jag tog med mig min svägerska Anya och det var jättekul och fina saker fanns det. Jag beställde ett stort och djupt grönt fat, kommer bli jättefint meed pastasallad eller liknande i :-) Var nog välbehövligt med en barnfri kväll både för mig och Anya. Tack till Kicki och Kevin som hjälpte till med barnen.
 
Idag ska vi ha en myslördag, vet dock inte vad vi ska göra än, tänkte åkt till badhuset men då barnen hostar endel känns det som att vi får ta det en annan gång. Kanske bara blir en mysdag hemma.
 
Festhäftena till bröllopet är iallfall helt klara och ligger nerpackade och väntar på att få åka till Göteborg nästa vecka. Blev väldigt nöjd med dem och min pappa har gjort ett kanonbra jobb han med.
 
Nu måste jag hjälpa Elliot som har vaknat och står i duschen.
 
Ha en härlig och mysig lördag
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en härlig helg! Hoppas vi ses snart igen.

Kram Kattis ❤

Anya sa...

Det var en mysig barnfri kväll och en massa fint att titta pâ. Fatet du beställde var ju hur fint som helst och jag ser fram emot att fâ min glasburk ocksâ o sen fâr jag se vad jag stoppar i den. ;) Kram