lördag 17 april 2010

God kväll

Inatt kommer Jonas hem :-) Är dock lite orolig för att de kör så långt på en gång men är ju såklart överlycklig över att min älskling kommer hem till oss, för som vi har saknat honom.

Idag va jag hos svärmor och Dennis, vi va på loppis. Men det va verkligen inget att ha, så vi åkte rätt snart. Efter det blev vi bjudna på lunch av dem med och det va himla skönt att slippa stå med något själv :-)

ikväll har jag strykt kläder inför morgondagen, är ju alltid något plagg som har blivit lite skrynkligt. Hoppas att det kommer många imorgon.

Glöm inte Scoutstugan i Anderstorp 14-17
Jag har kanonerbjudanden som ni bara inte kan missa
Nu amnings dags

1 kommentar:

Smaulandskan sa...

Som jag skrev på facebook; Sträck på dig, du gjorde ett kanonjobb med mässan och den blev jättelyckad! :-)

KRAM

Ps. Jag är liiiiiite sugen på den där prickiga tunikan... I min storlek alltså... ;-) Ds.