torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag

God morgon på er
Idag är det synd om lille Elias som fick krupp i natt och fortfarande har det jobbigt. Men inte gnäller eller klagar han, han är så duktig min lilla kille. Han va bara lite ledsen precis när han vaknade av det igår kväll, och det är ju inte så konstigt. Tänk att vakna av att man inte kan andas ordentligt. Han skulle egentligen åkt till dagmamman idag för att han ska vara ledig hela nästa vecka men det gick ju inte nu.
Tycker det har varit lite tunt med kommentarer här ..........
Är mycket roligare att blogga om även jag får något att läsa ibland.
Idag blir det nog lite fortsatt städning, och så tvättar jag lite med.
Ska se om jag hittar några påsk saker, men jag är inte säker för jag har inte en aning om var vi har det, typiskt.
Vi ses i Blåkulla ikväll ;-)

8 kommentarer:

Angelica sa...

vi ses på blåkulla!!!

Angelica sa...

raindrops keep falling on my head :-)

Angelica sa...

Jürgen hälsar! ja tror att han kanske kommer på besök i helgen :-)

Anonym sa...

ja vet vart din brevlåda bor... sssssss

Angelica sa...

vill du ´ha mer kommentarer??????????? :-)

Smaulandskan sa...

Jag skippar Blåkulla och drar till Flen istället! ;-)

Hälsa familjen och ha en riktigt mysig påskhelg, hoppas Elias krupp inte kommer tillbaka.

KRAM på er!

Jonas sa...

Vad ska du hem till blåulla och göra???

Lina sa...

Jajamensan, här i Karlskrona finns de i 4 olika utföranden :) 39.90 plus personalrabatt = billigt! Och det gillar vi ju :D

Hoppas lillkillen mår bättre idag? Stackars. Massa kryapådig kramar till honom!