torsdag 29 april 2010

Viktklubb

Häromdagen gick jag med i Aftonbladets viktklubb för att dagen efter inse att man inte skulle vara med om man ammar............. men efter mailkontakt med dem har jag fått veta att det är ok ändå. Men det är vi vissa delar (särskillt ang kalori intag) som jag inte kan gå efter.
Men så nu kör jag på och hoppas att det ger lite, fick även rådet att inte gå ner för fort nu när jag ammar. Man ska ju å andra sidan aldrig gå ner för fort men jag ska tänka på det än mer nu.

jag hoppas att det här kan hjälpa och peppa mig lite extra. har inte kunnat dansa min zumba nu påen vecka för det är inte kul när man inte mår bra. Men jag hoppas komma in i det ordentligt. Angelica har även hittat ett bättre program där man får lära sig grunderna först, alltså blir det lite lättare (tror jag iallfall)
Men som sagt så får vi hoppas att inte grannarna skräms iväg.
Så Maria (grannen) om du läser det här så har du förklaringen :-)

3 kommentarer:

Maria sa...

Är det zumba du gör när du flaxar omkring där inne framför tv:n!!!
Fast vet du, jag gör det också men inte på hemmaplan...Vi kan ju ta ett pass ute i trägårn och se vad övriga grannar säger.

Smaulandskan sa...

Viktklubb verkar seriösa och kunniga så där tror jag att du kommer få bra tips och råd. :-)

Annars har du ju alltid en bonussvägerska att konsultera - och det kostar gratis dessutom! ;-D

KRAM

Smaulandskan sa...

Förresten, om ni har lust att kika förbi en sväng på söndag så är ni välkomna. Kanske ska vi ta en dejt på Höganloft om vädret är bra, så tar jag/vi med fika dit, om du har de stora barnen hemma?

Vi kan ju höras om det!