fredag 9 april 2010

Time to say godbye

I onsdags va det dags att ta farväl av farfar. Begravningen va jättefin, men när man står där vid kistan och ska släppa taget så är det riktigt tufft. För även om min farfar verkligen hade fått leva sitt liv så finns han ju inte här längre. Men som sagt så va det jättefint och nu är det dags att gå vidare för jag tror att farfar har det bra med farmor nu så honom behöver vi inte oroa oss för :-)
På minnesstunden efter så satt jag och pratade med min kusin Mea, va evigheter sen vi träffades men inte märktes det:-) Vi har alltid kommit bra överens och det är himla tråkigt att vi inte ses oftare.

Igår va jag på röntgen, gick jättesnabbt så nu väntar vi på de svaren, kommer om ca 1 vecka sa de.

Idag kommer min mamma och mina småbröder hit, ska bli jättekul och Kevin har verkligen längtat efter dem med.

Nu är det dags att äta lite frukost snart

3 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon,
Satte in pengarna på kontot igår.
Du kan väl skicka ett mail till vår adress bara för att kolla om det kommer fram när du hinner.
Ha en mysig dag med dina små godingar.
Bettan

Smaulandskan sa...

Ja det är både tufft och skönt med begravningar - när det är begravningar för äldre människor då menar jag. När det gäller yngre är det bara tufft och fruktansvärt. :-(

Kul att se er som hastigast igår och som sagt var; en lekträff på Höganloft framöver låter kanon!

KRAM

Smaulandskan sa...

Klart jag kommer på söndag. :-) Bra idé att jag tar med pengarna då - har ju helt glömt bort att påminna dig om att maila ditt kontonummer!

Ses på söndag!
Kram!