tisdag 20 april 2010

Mässa och telefontid

Mässan i söndags gick bra, det kom mycket folk och både besökare och utställare verkade nöjda. Kommer absolut köra favorit i repris nästa säsong med och då kanske slå på lite större, men ville ju inte börja för stort för man vet ju aldrig hur det blir innan. Fick visitkort till en tjej som gärna är med nästa gång :-)
Måste passa på att tacka alla som hjälpt mig med mässan,
Nina-som hjälpte mig med att läsa igenom reklam lappen och som även satte upp lappar åt mig och spred vidare det till hestra.
Svärmor- Som sprungit runt och raggat folk både här och där och som såg till att vi fick lite mat i oss och passade barnen under tiden
Dennis- Som fixade skyltar åt mig, och som säkert hjälpte till lite med barnen med
Glenn-som såg till att jag kom in i lokalen
Pappa-som skrev ut mina reklam lappar
och framförallt JONAS-som har fått lyssna på allt tjat och som jag har bollat lite idèer med och som även hjälpte till med bord mm i lokalen.
Alla ni som har hjält mig att sprida det och som kom och kikade i söndags :-)
Tusen tack för all hjälp, hade inte klarat det utan er, alla har ni varit lika viktiga :-)
Jag och min lilla modell Ella som stog med mig lite på mässan,
för hon hade ju så fina rabdido kläder på sig :-)


Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 8 för då har jag telefontid med min nya läkare. Nu ska ju svaraen på röntgen ha kommit men ärligt vet jag inte vilket som är värst, att det inte går att se något avvikande eller att få ett negativt besked..... Vill bara bli frisk nån gång.

I går va vi ute stora delen av dagen, jag flyttar mina pallkragar till andra sidan huset. Och ska ev ha tre istället för två. Har ju mina jordgubbar i en sen vill jag ha kryddorna i en ( har några men får nog köpa lite dill och persilja och kanske något mer, i den tredje vill jag ha grönsaker :-)
Och så såg jag att min blåbärsbuske lever,yes! va rädd att den skulle dö, men nu hoppas jag den växer till sig lite i år,vinbärsbuskarna ser med ut att må bra

2 kommentarer:

Nina sa...

Anytime säger jag bara, det var bara roligt att hjälpa till! :-)

Jonas sa...

Det är lugnt med tjatet älskling, blir du FÖR tjatig så stänger jag ju öronen precis som du brukar säga att jag gör.