tisdag 6 april 2010

Kick off mm

Ja då va påsken över för i år och vi ser framemot våren nu :-)
I fredags va jag på en liten kick off i Växjö, himla trevlig att träffa tjejerna och vi fick god mat. Och så va det ju massa Rabdido prat och så fick vi se sommarkläderna och fick även med oss dem hem, kan ju säga som så att har du inte bokat en visning så gör det för det fanns verkligen MASSA snyggt. Snappade även upp lite tips och idèer, alltid nyttigt :-)
På påskafton va vi hos svärmor och Dennis och åt god påskmat. och hade det trevligt såklart.

Idag har jag börjat mitt nya liv. Kämpar till en början att gå ner 10kg men skulle gärna gå ner 20kg. Känner dock att man inte ska sikta för högt utan bäst att ta 10kg först. I och med detta så började jag med Zumba idag, körde 30 min och det räckte för mig, va helt slut, haha.
Märks att man är väldigt otränad men det ska det väl bli ändring på.








Imorgon blir det en jobbig dag för farfars begravning är då och jag vet att det kommer vara fruktansvärt. Men det ska bli skönt när det är över.
Nu ska vi ut en sväng



1 kommentar:

Kicki sa...

Åh äntligen lite bilder igen. Såååå söta och goa.
Tänker på dig i morgon. Kramar till er alla