onsdag 7 juli 2010

Bebis sniff

Igår åkte jag och barnen ner till min lillasyster och hennes lilla dotter Phillipa. Hon va så liten och låg bara och sov :-)
Hade kameran med mig men glömde ta kort..... typiskt.

Efter det åkte vi till svärmor en sväng. När vi väl körde upp på infarten här så blev Elias lite arg och sa "Man vi skulle va hos Kicki länge" han är ju för rolig, men som tur va gick det över rätt fort.

Igårkväll kikade jag på nån film så det blev lite sent för mig så faktist va jag vaken när Jonas kom hem, hade ju lagt mig såklart men inte hunnit somna och samtidigt vaknade Elliot med och skulle ha mat och sen när jag precis lagt honom ja då ringde Jonas telefon...typiskt.
Men han somnade sen tillslut och Jonas somnade med rätt fort, bara jag som behöver massa tid på mig att somna.

Nu sitter jag i soffan med de två minsta och funderar på vad som händer idag. Jonas kommer ju säkert vara jättetrött idag för inte nog med att det blev sent igår de skulle börja tidigare idag för de va tvugna att vara i Jönköping nån viss tid

Ha en bra dag

1 kommentar:

Maria sa...

Härliga bilder i förra inlägget :)
jag har inte heller haft problemet med smakportionerna med barnen, dom har mer än gärna ätit, du får börja äta äcklig mat så bröstmjölken inte smakar så gott ;) *Skojjar*

Vad mysigt med bebissniff :)
Det går fort med barnen, dom är bebisar för en alldeles för kort stund!


Kram kram