torsdag 15 juli 2010

Norrman

Idag kommer min älskade "norrman" hem :-) Jonas har nämligen varit i Norge några dagar och jag saknar honom rätt mycket nu. I vanliga fall brukar vi prata några ggr/dag men nu kunde vi bara prata lite snabbt för det kostar ju en hel del att ringa därifrån.
Imorgon ska han vara ledig och det är ju inte jag ledsen för. Vi har en del att prata om (hemliga saker) så det är ju perfekt :-)
Delar med mig av hemligheterna sen när jag känner att det är läge :-)

Imorgon kommer min kära svägerska hit (går inte ha bättre) och hennes Marcus med såklart, och så kommer Anya med och då ska vi grilla och ha det trevligt.

Nästa vecka blir kul för på måndag kommer min systerdotter hit och ska vara hos oss några dagar, och i slutet på veckan ska jag till läkaren på Ryhov och så ska vi lämna hem Emelie då med, tänkte även kolla om min älskade mamma är ldig så kunde jag passa på att fira henne för hon fyller år snart. Dessutom är det Jonas sista vecka innan semestern :-)

Ha en bra torsdag kväll

3 kommentarer:

Nina sa...

Jag och M brukar ytterst sällan höras mer än en gång per dag när han är iväg på övernattning. Oftast blir det på kvällen innan barnen ska sova så att de får prata med pappa också. :-)

Ha en bra fredag!

Maria sa...

Ja, det är jobbigt å inte kunna pratas vid..
Men som tur är fick du ju hem honom :)

Hoppas grillkvällen var skojjig
Å ja! Det finns bättre svägerskor! Jag har en som är bäst ;) Katarina heter hon ;) hihi...


Hoppas ni får en fin helg och hoppas nästa vecka blir mysig med din systerdotter!
KRAM KRAM!

Kattis sa...

Hej Hej!

Haha ;) Jag tänkte faktiskt precis på samma sak som Mia när jag läste innan fast i mina ögon heter ju den bästa svägerskan Maria då :) Skönt att vi har det så allihop :))

Ja det blir jobbigt när det är så varmt. Vi är ju inte vana. Å skulle vi vänja oss så gör vi det lagom tills hösten kommer å kylan å sen börjar det om igen.


Ha det bra. Kram kram