torsdag 8 juli 2010

Tidig morgon

Idag va det en tidig morgon, kl 5 vaknade de två små....Elliot somnade om sen vid halv 7 men Ludvig gjorde inte det så det kan ju bli lagom kul idag....

Igår hade jag det jättemysigt. Först fika och prat med Angelica och Ella och grabbarna busade runt. Sen kom Kattis och hennes pojkar. Vi åt lite och pojkarna lekte och hade kul och sen avslutade vi med en kopp te och självklart va det massa prat även där :-)

Idag ska jag hämta Kevins pengar som jag har beställt inför hans resa och så måste jag till apoteket och köpa mer allergimedeciner till honom.
Och så ska hans väska packas idag med tänkte jag.
För imorgon är tanken att vi ska åka vid lunchtid så hinner vi va lite hos pappa med och sen lämnar vi ju Kevin där. Tror han kommer få jättekul men det är lång tid för en mamma att vara ifrån sitt barn.

Nu är det snart dags för frukost

Inga kommentarer: