fredag 23 juli 2010

Härligt härligt

Äntligen Fredag och idag är det extra härligt med fredag för det är sista dagen att jobba för Jonas sen är det semester i 3 veckor :-)
Ska bli riktigt härligt att få så mycket tid tillsammans.

Igår va vi Ppå Ryhov men tyvär gav inte det läkarbesöket så mycket. Han trodde dock inte att det är vete som gjort mig sjuk och att jag kunde börja återinföra det igen.
Men fakta kvarstår att jag har ett förhöjt värde för vete och i verkligheten så blev jag bättre när jag uteslöt det och när jag sen fått i mig något av misstag har jag kännt av det.
Men jag får väl kanske testa att äta något, men det känns ju inte så kul när jag är rätt säker på att jag kommer bli dålig för det är inte kul att bli så dålig.

Idag blir det nog lite städning här hemma. Ha en härlig fredag

2 kommentarer:

Kattis sa...

Låter ju konstigt att läkaren inte tror det är vete när du har förhöjt värde och blivit bättre av att du undvikit det?! Hade han något annat han ville testa för då? Något är det ju.

Vad härligt för er med 3 veckor tillsammans :))
Ha det så bra. KRAM

Kattis sa...

Föresten...är du medveten om att din blogg är nog inte låst längre? Jag behöver aldrig ange något längre för att komma in....men du kanske har tagit bort det? Kram igen :)