fredag 9 juli 2010

Vänner och Kroatien

Jag skrev ju om min underbara vän Ellen för ett tag sedan, men givietvis har jag fler underbara vänner. Både Kattis och Angelica va ju här häromdagen oc det är verkligen skönt att få sitta och prata med sina vänner. Det är ju givetvis skönt att lätta på hjärtat till sina vänner och verkligen prata men det är även jätteskönt när de öppnar hjärtat för mig och man känner att de litar verkligen på en och de vill prata om sånt som är jobbigt för dem.
Det är ju det sann vänskap går ut på :-)

Idag ska jag hämta Kevin hos sin farmor och farfar och sen åker vi mot Jönköping och hoppas vi kommer upp lagom till att Jonas slutar jobba så plockar vi upp honom i stan sen åker vi till pappa umgås, äter mat och lämnar Kevin där för inatt åker ju de till Kroatien.
De är borta i 16 dagar så de kommer garanterat hinna ha jättekul. Och jag kommer garanterat sakna honom massa .

Ha en underbar mysig fredag

2 kommentarer:

Nina sa...

Ja du, livet vore extremt fattigt utan ett gäng (stort eller litet spelar ingen roll) nära, härliga vänner! Familj, partner etc. i all ära - men man behöver vänner också. :-)

Hälsa Kevin att han ska ha en riktigt härlig semester!

Kattis sa...

Ja instämmer helt i dina tankar om vänner :))

Asså 16 dar känns ju hur länge som helst, förstår om du känner lite ångest över det, men tur att tiden går fort ;) Kevin har ju en riktig toppen sommar som får va med om så mycket roligt, men han kommer säkert tycka det blir gott den veckan då han får mysa ner i mammas famn tillslut.

Ha det så bra. Kram till dig å familjen!