söndag 13 januari 2013

Söndags morgon i soffan

Har varit glest mellan inläggen men känner inte att det har  hänt så mycket kul.
Eller jo förra helgen var Jonas och jag i Göteborg hos Malin och Marcus, vi ska vara värdpar på deras bröllop i vår och vi hade massa att planera så vi åkte upp på lördagen och sov över till söndag. Vi hade det jättetrevligt och fick jättegod mat. Faktist kul att träffas utan barnen nån gång så man hinner sita och prata med.
 
Annars rullar det på som vanligt, försöker njuta av min sista tid på BabyBjörn, bara två månader kvar och det känns jättetråkigt. Särskillt tråkigt att behöva lämna mina goa jobbarkompisar.
 
I dag ska vi fira Malin som fyller år och jag och barnen ska försöka baka något.
 
Ha en trevlig söndag fina ni
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en trevlig söndag :)

KRAM Kattis

Nina sa...

Ja det kan jag tänka mig att det är en del att planera. :-)

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram!