torsdag 31 januari 2013

Torsdag morgon

God morgon,
 
Då var det redan torsdag och jag och lilleman är fortfarande hemma. Men idag kommer pappan i familjen hem och det känns ju såklart bra och jag vet att Elliot lommer bli överlyckling då han saknat sin pappa. Imorgon får dessutom de vara hemma medans jag äntligen får pka till jobbet.
 
I helgen får vi dessutom besök vår svarta fyrbenta vän ( så nu vet du det med Jonas;-) )
 
Nu har jag läst på lite med om macarons så kanske gör jag ett nytt försök i helgen. Jag kan ha blandat smeten för mycket.... kan bara inte förstå att jag lyckades perfekt första gången och sen bara pankaka.
 
Tänk om man hae massa pengar... då hade jag startat mitt tårteri. Känner att efterfrågan är stor men tyvär finns inte den ekonomiska möjligheten nu
 
Häromdagen hade jag rekord på besökare, 262st... brukar ligga på runt 60 så det var många fler :-) Man är ju lite nyfiken på vem alla är ;-)
 
 
Nu har jag disk som väntar
 

3 kommentarer:

Nina sa...

Det var nog en hel del som kikade in efter att ditt namn dök upp där på fb härom dagen i samband med tårtefterlysning! Kul! :-)

Kattis sa...

Vad roligt att du haft så många besökare =))

Vilket envist virus Elliot fått :/

Hoppas ni får en fin helg, KRAM K

Maria Pedersen sa...

jag brukar kika in här lite då o då ;-) ska komma ihåg o lämna en liten hälsning nästa gång :-)
kul med många besökare ju! :-D