måndag 11 mars 2013

Detta eviga vabbandet.....

Hej på er,
 
Nu är vi inne på tredje veckan med vab.... efter att vi hämtat oss från den envisa influensan var det nu dags för magsjuka... :-( Detta är dessutom min sista vecka på jobbet och jag skulle så gärna vilja vara där och få avsluta ordentligt. Hösten och vintern har inte varit snäll mot oss och vi har fått gå igenom svåra saker och vi kämpar fortfarande, att dessutom vara inlåst med sjuka barn gör inte saken lättare. Förstår inte varför vi ska ha sådan otur, men å andra sidan finns det många som har det ännu tuffare och då kan våra problem se små ut.
 
I går var jag med två av mina svägerskor på bröllopsmässa. Mysigt och gott med lite bubbel och snittar :-) Sen samlades vi alla hos svärmor och Dennis och då aslöt även min tredje svägerska. Barnen hade jättekul men hoppas ju verkligen inte att vi lyckats smitta ner någon.
 
Nu ska jag serva min lilla Ludvig lite med rån, de verkar han få behålla :-)
 
Ha en härlig dag och en bättre start på veckan än vi har.
 

1 kommentar:

Anya sa...

Det var en mysig liten utflykt vi gjorde till Bröllopsmässan, även om den inte var särskilt stor. Alltid kul o komma ut lite. :) Hoppas hoppas att ni slipper mer sjukdomar nu för nu har ni verkligen haft mer än nog. Kram