tisdag 12 mars 2013

Rapport från sjukstugan

Hej fina ni,
 
Jag hoppas innerligt att ni har det bättre än vi!
 
Ludvig sov nästan hela dagen igår, med undantag för toalettbesök. Natten fortsatte likadant. Vaknade i snitt mer än en gång i timmen antingen för toalettbesök eller så var han törstig.
Tyckte han kändes varm på kroppen men reflekterade inte så mycket över det men i dag på morgonen hade han även ont i benen så jag tog tempen för säkerhets skull, 40,7 hade han.
Inte konstigt att han är så dålig, han får inte ens behålla vätska och har så hör feber och nu har det dessutom hållt på i mer än ett dygn.
 
Pratde med familjeläkarna och det kändes bra. Ske försöka få i honom vätskeersättning och blir han sämre så ska jag ringa igen så får vi åka till Jönköping, vilket vi dock hoppas slippa!
 
Tycker så synd on honom. Han vill nte ha tänt i rummet, jag får inte dra upp persiennerna och han orkar inte titta på tv..... då är man verkligen sjuk.
 
Hoppas allt vad jag kan att det ska vända under dagen.
 
 

Inga kommentarer: