söndag 17 mars 2013

Hej då

God morgon,
 
I fredags var det dags att säga hej då till Baby Björn. Känns såklart jätte tråkigt och jag kommer sakna både jobbet och mina jobbarkompisar massor, men allt har sin tid och jag vist ju att det var en tidsbegränsad anställning. Men ändå......
 
I fredags bjöds det på tårta och jag fick jättefin presenter.
De fina flaskorna har min chef fixat, klistrat på kort på alla jobbarkompisar vilket var jättekul :-)
Den fina planteringen fick jag av BabyBjörn och innehållet i en av flaskorna, innehållet i den andra flaskan fick jag av tjejerna på min avdelning (även att de redan bjudit ut mig på mat och Pop Quiz) och de fina gerberna fick jag av min kontakt i england, Fiona. Så himla gulligt av henne och de kom med blommbud till jobbet i fredags med ett så gulligt kort som gjorde oss alla rörda. Hon är så mysig och det har verkligen varit kul att jobba med henne med.
 
Vad var det för innehåll i flaskorna då????
 
Två konsertbiljetter till Jill Johnsson!!!!
Ska bli jättekul eftersom jag tycker Jill är jättebra och dessutom har jag aldrig varit på konsert.
 
 
Annar fortsätter sjukstugan. Elias har med blivit sjuk och Elliot har inte hämtat sig utan är så hängig och vill knappt dricka och absolut inte ät. Tror vi ska ringa Jönköping idag och prata med dem ifall han inte piggnar till under förmiddagen.
 
Igår var det även möhippa för min svägerska men jag kunde tyvär inte vara med, men ska bli kul att höra om den sen :-)
 
Ha en härlig söndag
 

3 kommentarer:

Kattis sa...

Vad sorgligt att du slutat nu, synd när du trivts så himla bra och det märks ju att dina kollegor trivts mycket bra
med dig :) vilket jag förstår, du är en underbar person ❤

Kom på fika nu så fort vi kan :))

Hoppas alla dina killar är friska snart o pigga igen o att du slipper magsjukan....el har du haft det?

KRAM Kattis!

Anonym sa...

Stackars er så många små sjuka och så dåliga...hoppas verkligen alla blir bättre snart...
Det syns att du varit uppskattad på ditt jobb när du fick så fina presenter....de lär nog höra av sej om något dyker upp...
Kramar Bettan

Nina sa...

Vilka härliga gåvor du fick av dina arbetskamrater, det märks att de har uppskattat att ha dig där! Har du aldrig varit på konsert?? Då är det verkligen hög tid nu, kul att de fick en så bra idé till present till dig! :-)

Krya på er nu, stor kram!