tisdag 17 februari 2009

5km

Så långt cyklade jag innan (motionscykel) Inte för att det är jättelångt, men man måste ju börja någonstans och jag har ju inte så bra kondition....
Få se om vi kan gå bort till jobbet sen med,Ludvig har blivit rätt förkyld så är det för kallt vill jag inte gå ut med honom utan då får vi ta bilen istället.
Fast den var ju inte lika snygg som denna ;-)

Ludvig ligger och sover i sin säng(kors i taket) så jag ska nog passa på att hoppa in i duschen nu, kanske hinner jag slänga in lite tvätt i min fina tvättmaskin med, och om jag har riktigt tur kanske jag hinner scrapa lite med,hihi.
Ha en bra dag
Kram Madde

1 kommentar:

Anonym sa...

5 km är väl jättebra! Man ska ju som bekant skynda långsamt och inte ta ut sig för mkt till en början. :-)

Hoppas Ludvigs förkylning ger med sig snart så att han är pigg på dopet.

Kram!