söndag 22 februari 2009

Dop presenter

Igår döptes Ludvig (om nu någon skulle ha missat det ;-)) Vi hann ju tyvärr inte öppna presenterna så jag har lovat att lägga upp dem här

Men den bästa presenten av dem alla (alla va KANONFINA)
va att marcus hade skrivit och sjöng en egen låt till Ludvig, och som han kan sjunga.
Min kära vän Ellen höll ett så fint tal med och nej mina ögon va inte torra då, och det va de inte när Marcus sjöng heller:-)
Allt gick bra även om Ludvig skrek en del i kyrkan.
Marcus sjöng även en låt i kyrkan, och till och med prästen satt och diggade då :-)
Vill passa på att rikta ett stort TACk till alla mina svärföräldrar (alla 4) och även Jonas mormor, vi fick så otroligt mycket hjälp av er och vi är så otroligt tacksamma för det, vet inte hur vi hade fått ihop allt annars.
Lägger in kort från dopet en annan gång för nu måste jag ta lill Ludvig(som för övrigt va yngst men störst av de tre pojkarna som döptes)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åå de blev en massa fina presenter ju! :) Hoppas ni hade super trevligt och att allt blev lyckat :)

Nu har jag bloggat efter mkt om o men hehe. Har lagt ut lite kort oxå om du vill titta, kommentera gärna. De e alltid roligt :)

Ha de bra. Kram