måndag 16 februari 2009

Måndag

Då löste vi mysteriet....vi hamnade i Göteborg så svägerskan köpte några tidningar innan, TACK MALIN.

Idag åkte Elias till sin pappa, Ludvig och jag va ute i samhället innan och raggade kläder till dopet och jag hittade vad jag skulle ha. Tårtorna är beställda med, men oj vad dyra de blev...vi är ju lite många ;-) Tur att vi får hjälp med maten.

Hittade skor till Kevin med så han blev glad innan när jag ringde honom (han har velat ha sådana skor länge) en ny skjorta inhandlades till honom med.

Ludvig har varit jättesnäll idag, inte alls sådär skrikig som han brukar vara.

Imorgon ska jag ut och leta lås och handtag till syrran och på eftermiddagen kommer Angelica hit, då ska vi nog fika lite och givetvis så ska vi tjata massa :-)

Beställde klipptid för både mig och Jonas på torsdag, så jag hoppas verkligen han är hemma då. För vi vill ju vara fina till Ludvigs dop.

Nä nu får det vara färdigbloggat för idag

Kram och god natt

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kommer på dig snart!!!!!
då du inte får en lugna stund!!!!