onsdag 18 februari 2009

Gästbok

Nu är Ludvigs bok klar, blev rätt nöjd faktiskt Första gången jag gör något annat än kort och LOs.
kikade in i Mias blogg igår och tur va det för där hade hon altrat en skrivbok(skitsnygg) hade jag inte sett den så hade jag glömt bort gästboken och jag ville gärna göra den, så tack Mia.
Stämpelmotivet kan jag tack dig för med för det har jag fått av dig.
Köpte så snygga stickles i gult och grönt, riktigt våriga och läckra, så de använde jag på mössan och stjärnan och även en del på månen.




Vad tycker ni, har jag lyckats?



2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Åhhh Madde den blev jättefin säkert många gäster som vill skriva i den =)
Oc vad glad jag blev att jag kunde inspirera Dej....o stämpelmotivet passar utmärkt!!! Jättefint!!

Lycka till med dopet ;-)
Kramizz//Mia

Anonym sa...

Den kan du känna dig MER än nöjd med! Ojoj så pysslig du är! Som sagt en jätterolig idé!