lördag 21 februari 2009

Dop dagen är här

Nu blir det bara en snabb bloggning.

Har ju dop i eftermiddag och det är ju en del att göra, men jag har tur som har hjälp både av Jonas mamma och mormor så det ska nog gå bra.

Snart kommer Kevin med och då är äntligen familjem samlad igen.

Kevin har fått brev nu med ang ersättning för hans ärr sen han blev hundbiten för ca 1½år sedan. Lite drygt 6000 ska han få så det na ju jättebra.

Nä nu ska jag lägga Ludvig lite, byta blöja på Elias och kolla var Jonas tog vägen



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag försökte kommentera innan men fick ett felmeddelande då så jag provar igen.

Är ni trötta idag? Det tar ju på krafterna att planera och hålla i ett kalas av den storleken som det var igår.

Hoppas lilleman sov gott hela natten så att mamma och pappa fick några goda timmars sömn.

Ser fram emot att se foton på presenterna senare! Jag har lagt in en del foton på min blogg också. :-)

KRAM