onsdag 18 februari 2009

Onsdag

Så fort Ludvig somnade så hoppade jag upp på cyckeln.
Idag blev det 7km, cycklade inte riktigt lika fort men orkade längre istället:-)
Kul när man faktist känner att man orkar lite.
Hade ju varit kul om man gick ner lite i vikt till sommaren, så jag hoppas att jag inte ska tappa lusten nu bara. Men annars är jag ju ute och går en hel del med, men nu när Ludvig är så förkyld vill jag inte springa ute med honom i onödan.
Beställde potatis sallad idag med, blev ju rätt stor skillnad på priset när man beställde så mycket, men billigt är det ju inte ändå. Men det är ju Lilla Ludvig värd
(inte för att han får smaka på maten men ändå ;-) )
Imorgon ska jag bli lite fin i håret (det behövs verkligen nu)
Och så kommer kuratorn från Mödravården hit för att prata om allt som hände när vår lilla älskling föddes.
Efter frisören ska jag och svärmor ut och handla lite mer till dopet med, och sen ska jag hämta Elias. Och så kommer Jonas hem imorgon om inget krånglar.
Nä nu måste jag hoppa in i duschen

3 kommentarer:

Anonym sa...

VAd duktig du är som cyklar. I kväll ska jag köra första passet på drosstrainern, Mikael satte upp den igår :)
Ja, man vill ju alltid gå ner lite i vikt till sommaren så vi får hoppas att vi båda är nöjda när de korta kjolarna å bikinin ska fram ;)

KRAM

Anonym sa...

Oj då....vad är en drosstrainer?? hahaha....menade ju såklart crosstrainer :P

Anonym sa...

Oj, oj, potatissallad också minsann. Det verkar som att det blir en hel massa mat på lördag. Vad hände med "vi bjuder på något lätt att äta"?? Det känns snarare som att vi kommer att rulla därifrån. ;-)

Hoppas du blev nöjd både med frisörbesöket och samtalet med kuratorn.

Kram!