måndag 16 februari 2009

Ett Alla Hjärtansdag kort till min kära sambo. Stämpelmotivet fick jag av nån scrapkompis och tyckte det passade bra nu, även om det är lite sommrigt. Va ju tvungen att ha mina brads som ser ut som skruvar och även en av mina nya skiftnyckelbrads, passar ju min snickare.


Detta är ett grattiskort, gjorde lite annan öppning än jag brukar har sett andra göra det innan och tycker det ser lite kul ut. Har ju använt min älskade Hängla stämpel, (är nästan lite kär i den) Och på det lilla hjärtat som sitter i blomman med färgad ståltråd står det "made with love"
De där små grejjerna man stänger kortet med fick jag av meali en gång. Nån som vet var jag kan köpa dem?




2 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Men vad många härliga kort det var här =) kul med annorlunda vikning!!

Ha det gott!!
Kram/Mia

Karin sa...

vilka fina kort! & vilken styling bloggen har fått! Görsnygg!
Kanske du menar photo turns (tror jag det heter) finns nästa i alla scrapaffärer, från bla YouDo.
Ha de fint!

kram!!