onsdag 25 februari 2009

Ny dag

Men jag har sovit lika dåligt inatt, om inte värre men det är ju bara att gilla läget ;-)
Är ju så det är ibland när man har små bebisar.
Igår va det ju helt underbart väder, men när vi väl han ut så va det inte lika skönt, men lite frisk luft fick vi ju, och barnen fick åka lite pulka med.
Kevin konstaterade att det faktiskt har varit rätt mycket snö i år och det har han ju helt rätt i. Kul för barnen, även om jag längtar till våren....
Igår va trebarnsmamman på G igen, denna gången med lilleman i vagnen och de andra två i pulkan efter, haha,roligt hade vi ju som vanligt ;-)

Idag skulle vi träffat Mia men hon fick tyvär förhinder, det va tråkigt för det va längesedan vi träffades men det är ju sånt som händer. Vi får helt enkelt ta det en annan dag.

Kanske ska ringa svärmor och se om hon vill ha besök efter jobbet för även om man aldrig är ensam här i huset så är det ju kul att träffa lite vuxna ibland med ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns nog fler i Atp som gärna skulle ta emot finbesök av en viss unge herr Ludvig på eftermiddagarna! ... Det finns det i Hestra också för den delen. :-)

Tack för din kommentar i min blogg, fast du vågar väl inte skriva annat för mig lär du få dras med. ;-)

Du kan väl skicka mig din mailadress så att jag kan skicka foton till dig?

Kram!

Bettan sa...

Hej ,
Jag instämmer med Nina , det finns fler i Anderstorp som gärna tar emot besök från en nydöpt lillprins med familj.
Dopet var jättefint och alla verkade nöjda (och mätta).
Vore kul att komma ner en dag och titta lite närmare på alla fina presenter.
Kramar från farfar och Bettan