fredag 12 februari 2010

Fredagsmys

Nu är fredagen äntligen här och jag (vi) längtar verkligen efter Jonas,ska bli underbart att han kommer hem idag. Tror han längtar efter oss lika mycket med :-)

Kevin är i skolan nu och efter skolan ska han gå till sin pappa för i eftermiddag ska han på övernattningkalas hos en kompis, han har verkligen längtat och sett fram emot det så det blir kul för honom. han kommer hit imorgon igen men på söndag åker han till sin pappa igen.
Men efter sommaren kanske jag får ha honom hos mig mycket mer.
mathias ska nämligen läsa till pilot och antagligen börjar han till hösten.
Kommer bli underbart att få ha Kevin här på heltid, det värmer verkligen i hjärtat på mig bara jag tänker på det:-)

Elias är hos Kia och om kanske 1½ timme ska Ludvig till farmor för lite fredagsmys med henne. så sen blir Elliot och jag själva en stund. Elias ska ju hämtas vid ett och vid tre ska Jonas sluta för då ska vi gå och skriva på papper om att han är Elliots pappa och att vi ska ha delad vårdnad med såklart. efter det ska vi handla sen hämtar vi hem Ludvig och åker hem och myser lite för att sen åka iväg till fotografen för att ta kort på Elliot till tidningen och SEN blir det fredgsmys :-)
Härligt kort på mysbröderna :-)

Morbror Jocke gosar lite med Elliot

2 kommentarer:

Angelica sa...

Va skönt att du kanske får ha Kevin på heltid sen!
Ha en underbar fredag!!

Kramar

Kattis sa...

Oj oj , det var många tider att komma ihåg ;) Hoppas ni hade en mysig kväll. Kram