torsdag 25 februari 2010

Torsdag kväll

Ja då va det dags att blogga igen, tjatade ju på Angelica att hon skulle uppdatera så det är nog bästa jag med gör det.
Först vill jag visa hur fint småkillarnas rum blev med de snygga Barbapapa walliesarna (hur böjer man egentligen wallies??) och så har lilla Elliot fått en boklist med :-)
Idag har jag umgåtts med min kära svägerska,det va mycket trevligt. Man får ju passa pånär det väl finns tid. Hon jobbar ju väldigt mycket så hon har ju inte tid att åka hem hur ofta som helst och tyvär kan jag erkänna att vi är lite dåliga på att åka till Göteborg.
Men vi har trevligt ihop iallfall och hon ska komma ner en sväng imorgon med och då ska vi passa på att gå ut lite.

Elliot är nybadad :-)

Ludvig tycker verkligen om att åka pulka :-)
Nä nu ska jag kika runt lite sen ska jag lägga mig. Sitter här själv med Elliot för alla andra har lagt sig.................



3 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Kul att M är hemma en sväng. Ta det lugnt om ni går ut och promenerar idag, det är ishalka.

Härliga foton, ser fram emot att träffa er på söndag!

Kram!

Kicki sa...

Jätteroligt med lite bilder. Vilka godingar. Blev jättefint i småpojkarnas rum.
Ha det så gott

Kattis sa...

Jag tror att du har böjt ordet helt rätt faktiskt, så hade jag också böjt det.

Jättefint blev det. Ha en fin helg, hoppas du får må bra. KRAM