tisdag 23 februari 2010

Magkrångel och House

Jag har varit så glad över att det va över en vecka sedan jag va dålig sist. Hade doch väldigt ont i magen igår men spydde inte eller nåt sånt. men i natt kom det och jag mår fortfarande dåligt. Såhär länge har det aldrig hållt i sig innan..... Vill verkligen få veta vad det är nu så de kan göra mig bra igen. Blir så trött med när jag har sådana hära dagar.

Imorgon kommer Jonas hem så det ska bli skönt, bara jobbigt att han inte kan vara hemma när jag mår såhärdåligt. Även om svärmor hjälper mig så blir det ju inte riktigt samma sak. men jag är otroligt tacksam över att jag har henne :-)

Snart är det House efter det är det läggdags och då hoppas jag verkligen jag får sova lite mer än i natt.

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Usch så tråkigt att din mage fortsätter strula så där.

Ang. hjälmen; Räcker det om ni får den på söndag då? Säg till annars.

Kram Nina

Angelica sa...

Det är lite dålig uppdatering här.... *skratt* :-)