onsdag 17 februari 2010

Onsdag

Igår va jag och de två minsta hos Kattis, va typ 2 månader sen vi sågs så det va verkligen på tiden. Hon bjöd på frukost så det va kul att slippa äta själv för en gångs skull. Är godare att äta i trevligt sällskap:-)
Elliot fick jättefina kläder med.

På eftermiddagen hade jag telefontid med läkaren. Inte kul............... han sa att jag ska göra gastroskopii............
Men jag sa ju såklart att jag inte ville det, men då så han bara att vi skulle det och att jag skulle åka upp till labb och ta nåt mer prov. Sen la han typ på.

Förstår inte riktigt hur mina nässelutslag skulle hänga ihop med magsår.... utan själv tror jag mer på att det har med nån allergi att göra. Så jag tror att proveet jag tog idag kommer visa något, och ärligt hoppas jag det med (även om jag inte vill vara allergisk såklart) men jag vågar verkligen INTE göra gastroskopi...

Nu väntar jag på att en sjuksköterska ska ringa upp så jag kan fråga lite mer.

Annars blir det lugnt idag. Ska ju hämta Elias vid 13 och innan det ska vi andra äta. sen ska ELias till sin pappa idag så ieftermiddag blir det nog lite lugnare än det va igår.

Ludde sov nästan till 7 idag. Tror faktist att det har varit något efter att han fick sprutan. För det har ju varit efter det som han sovit lite sämre och ätit lite sämre med. Men nu verkar han vara som vanligt igen :-)

Inga kommentarer: