lördag 27 februari 2010

Grattis lillebror :-)

jag idag får jag börja med att säga Grattis till min kära lillebror som blir 27år idag :-)
Och så har vi ju en liten Filip som blir stor kille idag,Grattis:-) (Kattis du hälsar väl hohnom från oss)
Och så får vi inte glömma söta Alma som blir 3 år idag med (mamma hälsar där med va?)

grattis alla te och hoppas ni får en härlig dag.

Lillebror kommer ju få en bra dag iallfall för han får ju besök av oss,hihi. Ska nog förbi Ikea en sväng med när vi ändå är däruppe :-)

Igår fick jag besök av både svägerskan och Angelica, va mycket mycket trevligt. Är verkligen glad över att jag har en så himla bra svägerska,vi kan verkligen prata och så är hon ju helt galen i våra barn, och även om hon inte är biologisk faster till kevin och Elias så bryr hon sig inte om det för hon är faster till ALLA. Och när hon saknar barnen så är det ALLA barnen hon saknar, känns himla bra.
Ella och Ludvig va så himla söta här igår när de lekte,riktiga goingar,hihi

Nu är det dags för ett blöjbyte sen blir det nog lite amning med

2 kommentarer:

Angelica sa...

ja jag kan försöka hjälpa dig med ett kort längst upp! nu har jag ju programemt så då ska det nog gå!
ha en bra dag i jönköping!!
kram

Kattis sa...

Japp jag ska hälsa honom :)

Kram