söndag 14 februari 2010

Kram

Idag är det ju Alla hjärtans dag om nu någon skulle ha missat det :-)
Här kommer det inte firas något direkt men skickar en kram till alla nära och kära.

Kom på att jag inte skrivit hur det gick hos läkaren häromdagen. Mina utslag på händerna sa han va nässelutslag men han trodde även att det hörde ihop med mina kräkningar. Fick ta en del prover, de vi kunde få svar på direkt visade ju inget såklart men några prover skickades till Jönköping. Fick en telefontid med läkaren på tisdag för att disskutera prover,både de som är tagna och om de inte visar något så blir det ju fler prover.
Blir galen snart,vet att många har det värre. Men nu har jag mått såhär i allafall 2½månad. Denna veckan har jag haft 3 dåliga dagar, och nässelutslagen har blivit värre och spritt sig med,har inte bara på händerna längre utan armar,axlar och på ena bröstet nu med. Och det kliar så jag blir tokig.............
Men vi får vänta tills tisdag och se,hoppas bara de kan komma på vad det är snart för jag orkar inte må såhär.

Är så jobbigt att vara beroende av andra med... både Jonas mamma och även Jonas mormor har hjälpt mig i veckan och det är ja verkligen tacksam för även om jag tycker det är jobbigt att be om hjälp ;-)

Hmm kanske dags för frukost snart, har ju varit vaken sen 5.30..... Ludvig har fått för sig att han ska vakna tidigt....ja Elias med. Men mamma hade gärna fått sova lite längre för man har ju ändå varit vaken en del i natt med Elliot med. Men sova hinner vi göra när barnen blir större,hihi.

Ha en mysig Alla hjärtans dag


5 kommentarer:

Angelica sa...

Ha en mysig alla hjärtans dag! kramar

Kattis sa...

Massa kramar till er på alla hjärtans dag.

Kicki sa...

Många kramar till er hela familjen på alla hjärtans dag.

Miia sa...

massor av alla hjärtans dag kramar till er oxå! :)

Smaulandskan sa...

Jag hoppas verkligen läkarna kan få bukt med din mage och dina nässelutslag, du har det jobbigt nog som du har det - relativt nyförlöst och med flera små barn- utan att behöva lida av en bråkande mage också.

Jag vet att du inte gärna ber om hjälp och att jag kanske inte alltid har möjlighet att hjälpa till, men jag vill iaf att du ska veta att du närsomhelst kan fråga mig (framför allt på torsdagar och fredagar!) om det är något du behöver fixat osv. Likaså har du ju en svärfar som kan rycka ut med kort varsel och som gärna gör det om det skulle behövas - så vi är många som gärna gör en insats! :-)

Stor kram till hela familjen A/E/H-T (jag fick väl med alla bokstäver nu? :-)) på alla hjärtans dag från hela familjen S!