onsdag 31 mars 2010

Onsdag

Då va det klart vilka som kommer ställa ut på mässa
Rabdido - barnkläder
Lingon och Blåbär- barnkläder
Bling- barnkläder
me&i- barnkläder
Mary Kay- Hud och kroppsvårds produkter
PrincessPe- Smycken, inredning mm
Perfect home- heminredning
PartyLite- ljus
Tupperware
Alpnaering- kryddor mm

Så 10st blir vi :-)
Kommer bli kanon, jag tror att flertalet av oss kommer ha lite mässerbjudande så ni kan ju fynda lite med :-)

Idag är det påskfest hos Elias dagmamma, ska bli kul och lite snurrigt när jag ska dit med alla små, men hon får väl hjälpa mig lite om det blir för snurrigt ;-)

På fredag ska jag hämta rabdidos sommarkollektion och nästa fredags är det säljstart på dem :-)

Påsk ska vi fira med Angelica,Håkan, Ella och Angelicas syster med familj,blir nog trevligt tror jag. Lite påskmat och trevligt sällskap...mer behöver man inte på påsk.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan för båda barnen sover

Inga kommentarer: