fredag 17 september 2010

Äntligen

Ja jag har ju haft en hemlighet som ni vet, dock vet nog de flesta om det nu (iallfall ni som kommenterar...dvs Nina ;-) )
Men Jonas och jag ska gifta oss nästa sommar, japp ni hörde helt rätt dags för BRÖLLOP och det kommer ske i kyrka här nedan :-D

Mycket att planera och grejja med även om det nästan är 9 månader kvar,imorgon är det ju till och med det... Åhh vad jag längtar. Letar klnningar och frisyrer mm för fullt och mitt lilla prijekt jag håller på med är att sy tygservetter :-) Så jag har att göra, men får göra nån lite då och då.

Nu förstår ni också varför det är så viktigt attkomma i form, vill ju vara fit till mitt bröllop.

Nu måste jag kika färdigt här så jag kan köra ett pass och sen göra mig redo för dagens besök hos underbara Kattis. Fatta att hon har bakat en kaka speciellt för min skull så jag kan få något fika (såklart älskar hon dem själv med) Det är bara så himla gulligt gjort av henne, men det är sån hon är. Tänker mycket på andra och är framförallt väldigt mån om andra, inte svårt att tycka om henne



3 kommentarer:

Nina sa...

He he, jooo... jag har haft lite svårt att hålla mig i mina kommentarer ibland... Sorry! ;-) Men nu behöver jag inte göra det längre! :-)

Anya sa...

Jag erkänner att jag oxo e en flitig läsre av din blogg OCH urusel pâ att kommentera. Ska bli bättre, sorry. :) Du kommer nog att bli jättefin som brud och erat bröllop oxo. Vi fâr se om jag kan vara med, det är ju trots allt inte sà lätt att bara flyga hem. :S Kramar till er alla!

Kattis sa...

Vilka fina ord :) Tack snälla :)

Du är en lika fin vän du å jag är glad att du är min vän :)