onsdag 15 september 2010

Träningen

Nu till min lilla viktresa. Själva vikten vet jag inte på vad den ligger för vågen behöver nog nua batterier och mäta mig gör jag nog till helgen.
Förra veckan blev det bara två X 20min zumba men denna vecka ska det bli mer. Dock orkade jag verkligen inte idag, va svintrött. Men det blir en promenad iallfall.
Nu när jag börjar lära mig zumba stegen lite mer blir det roligare för man hänger med på ett annat sätt.
Har även fått tips på lite övningar för magen av min ena svägerska (tack Nina)
Plankan är ju riktigt jobbig och shit vad klen jag är,haha men det ska det bli ändring på.

Ingen mer än jag som kämpar med att gå ner i vikt?

1 kommentar:

Nina sa...

Jag kom på att jag nog visade dig plankan på händerna, eller hur? Det är enklare (men minst lika effektivt om man gör rätt och spänner magen hela tiden och ser till att hålla sig parallellt med golvet) är att ha hela underarmarna i golvet. Då blir belastningen inte lika stor på händer och man kan fokusera på att stå längre och göra rätt i övrigt.

Att sätta upp ett mål med sin träning är A och O, och något säger mig att du har ett ganska så bra sådant... ;-)

You go girl!! :-D