torsdag 16 september 2010

Regn regn och regn

Har ni varit på info träff i Kevins skola, jag och en annan mamma satt och småfnittrade åt en pappa som skulle vara så duktig hela tiden och kommentera så fort nån av fröknarna sa något fel. Förstår inte varför en del måste vara så himla duktiga,undra om han aldrig gör fel???!!!

Sen träffade jag en määrklig människa i affären, tror våra barn gick på samma dagis iallfall så började hon prata med mig och sa hux flux att hon legat på psyk,alltså jag känner inte den hr människan så det känndes skumt.
Väl hemma så fick svärmor skynda sig för hon va tvungen att åka hem till hunden.

Elias va vaken så vi passade på att ha lite mor och son mys :-) Alltid lika härligt nr man får liten egentid med någon av barnen. Mina älskade små prinsar (tror visserligen inte Kevin tycker om att jag säger så om honom).

Imorgon ska jag till min kära vän Kattis ska bli himla härligt att prata med henne för det va ett tag sedan vi träffades. Och det är alltid härligt att få krama sina kompisar :-)

Är lite extra glad för en annan kompis idag som har fått tid för en operation som hon verkligen vill ha. Skönt när det går bra för ens vänner.

Blir tyvär ingen träning idag,känner att kroppen mår bättre av lite lugn ikväll.

Kul att se att jag iallfall har en läsare, tack Nina :-)


2 kommentarer:

Kicki sa...

Mig har du som läsare också. Kanske lite dålig på att kommetera, men jag får inte alltid det att funka. Skriver lite då och då på en annan blogg också, men det kommer aldrig med.
Ledsen att jag behövde skynda mig hem, men vovven hade varit själv ganska länge. Du vet att jag gärna stannar annars.
Vilka snälla och goa barn ni har. Inga problem alls med att lägga dom och lite farmortid känns bra.

Nina sa...

Apropå kommentarer; Jag tycker det är viktigt att man emellanåt visar att man är intresserad av det man fått förtroendet att läsa. För att ha fått tillgång till en låst blogg handlar ju om ett förtroende som man har fått från den som skriver och då tycker i alla fall jag att det är självklart att ge något tillbaka. :-)

Ge Kattis en kram från mig också idag. Hon verkar verkligen supergullig och det gläder mig att du har en vän i henne - och tvärtom. Så kram på er båda! :-)