tisdag 21 september 2010

Snabbis

Ska strax gå och hämta Elias men hinner blogga lite snabbt innan. Visningen i söndags gick kanon är verkligen inne i nåt bra stim nu,bara hoppas det fortsätter:-)
Philippas dop gick bra det med även om prästen va lite flummig

Igår kom jag underfund med att min son börjar bli stor. Jag och Kevin va och köpte skor till honom igår och när han sa att han skulle ha strl 40 skrattade jag åt honom och sa max 38 men säkert 37... visade sig att 39 passade perfekt...även priset va perfekt, eller inte... 850 kr fattigare blev jag och till priset än min lilla son stor och kan inte köpa skor på junioravdelningen längre...snyft.
Ni som tycker jag är fjantig, vnta ni bara.....hihi

Visning idag igen så svärmor kommer hit och passar barnen för min blivande man(hihi) är i Danmark och jobbar.

Nu måste vi klä på oss och gå.


1 kommentar:

Nina sa...

Ja du, att barnens fötter växer har jag också fått erfara i det senaste. Ville är ju redan uppe i storlek 35 och han är ju ändå bara sex år! ;-)

Hoppas visningen idag också går bra.