tisdag 7 september 2010

Fullt ös (som vanligt)

Ja här händer det massa.
har ju skolat in Elias, redan första dagen tyckte han att jag kunde gå så idag tredje dagen va det absolut inga problem med att lämna honom,himla skönt.

Har haft en superkul och lyckad helg. I lördags hade vi party här,fick massa fina presenter och mycket trevligt sällskap. Vi höll igång till kl:02... trodde jag inte innan ;-)
Tror nog nästan att jag Angelica och Nina va de största partypinglorna, tjatade,dansade och drack "lite" vin ;-)
Fick en superfin present av paret Vedin, en skiva Angelica hade gjort med massa kort på familjen och med lite fina texter som ploppade upp ibland och härlig musik i bakgrunden. Blev verkligen helt rörd över att min fina vän hade gjort det till oss.

I söndags hade jag visning i Hestra och denna gång blev Ninas visningsrekord slaget med flera tusen... helt galet bra gick det och jag fick även två nya visningar bokade.
Vågar jag säga att det hamnade på lite över 11000kr...... :-D
Så nöjd va jag verkligen

Imorgon ska jag till läkaren med Elias och där ska han få äta ägg (men han säger att han inte vill det) så får vi se om det blir någon reaktion eller ej. han kan ju äta det när det är tillagat så det spelar inte så jättestor roll.

Idag fyller även Angelica år så JÄTTE grattis till henne. Kom precis på att de har bröllopsdag idag med så grattis till det med

1 kommentar:

Nina sa...

Jo, det gick ju åt en del vin förstås... Men what the heck - man lever ju bara en gång och går på fest väldigt sällan, så det kan det ju vara värt! :-D

Ja som sagt var; den där visningen var helt otrolig... Alla var supersugna på nya, fina höstkläder - till stora som små! Roligt, roligt! :-)

Hoppas det gick bra för Elias hos doktorn.

Kram!