lördag 18 september 2010

Magmuskler

Hör och häpna jag har känt dem, visserligen en bra bit in men de känns lite tydligare än de gjort innan. Och idag hade jag lite träningsvärk i dem så de kändes på det viset med.
Nina: tack för tipset om att inte göra plankan på händerna kändes bättre för nu känner jag att jag spänner magmusklerna och inte armarna.

I helgen blir det dock inte så mycket träning , men det kommer i veckan. trnade bara lite med Elliot innan. ligger i sängen och har honom på benen och lyfter upp och ner....perfekt träning och lek samtidigt,hihi.

I morgon ska jag till reftele för visninghåll tummaran för en bra visning. om 3000kr (ungefär) är jag på andra steget på stegen och får då två valfria tröjor/tunikor till barnen. För min del blir det såklart tröjor:-)

Nina: Visserligen har jag låst upp min blogg men det är ju ändå kul med kommentarer.

Nu dags för sängen för imorgon är det fullt upp. Förutom visning ska vi självklart röst och på eftermiddagen ska vi på Philippas dop :-)

Träffade Jonas kusin Emilia på ICA idag, och hon va så snäll med så fina komplimanger till mig ang min vikt :-)

Föresten,enligt måttbandet har midjan minskat 1cm (mätte i slutet på april),inte mycket men en början... :-)

3 kommentarer:

Nina sa...

Ja, att jag inte tänkte på det där med plankan direkt... Skyller på vinet... ;-) Men då har du ju fått träna armarna lite på köpet också! ;-)

Det gick väl bra idag också (på visningen alltså) tyckte jag mig märka? :-)

Oj, jag inte ens märkt att du har låst upp din blogg... Förvirrad!!

Kattis sa...

Gott med träningsvärk :)

Jag sa ju att du såg smalare ut :)

Fortsatt lycka till! Kram

Anonym sa...

Hej,
Jag försöker också läsa ikapp mej på bloggen o se dina fina kort.
Ibland har det hänt att jag inte fått in kommentaren.
Kanske har jag slarvat.....
Hoppas du nådde upp till ditt mål i söndags, jag har i alla fall bet. så snart kommer de fina kläderna jag beställde.
Kram Bettan