fredag 24 september 2010

Stor kris på I-gatan....

......Molly mus filmen har försvunnit.... tur man inte har större kriser ;-)

Dagen började med att jag som vanligt fixade frukost till barnen och såg till att Kevin kom iväg i tid (han cyklar upp till bussen nu). Sen körde jag ett pass Zumba och lite magövningar med såklart. Sen blev det dusch och sen va det dags att åka till VC för provtagning som jag va tvungen att vara fastande för.
Väl där visade det sig att jag va tvungen att vila 30 min innan provtagningen med. tur att de va hjälpsamma på lab och att svärmor sen kom och hjälpte mig för jag fick absolut INTE gå eller stå upp,knappt böja mig fram.
Hon tog några rör och de skulle skickas till Jönköping för att sen åka vidare till Karolinska. Hon trodde att nåt hade buksportkörteln att göra. Så nu får vi vänta och se IGEN.... men nu händer det verkligen grejer och det är ju bra. Hoppas bara att de kan komma på vad det är för fel på mig snart för nu har jag varit sjuk mycket längre än jag förtjänar....

Snart får vi trevligt besök,Angelica och Ella. Alltid mysigt och kul att träffa dem. En vän som ställer upp i vått och torrt och lite till....där har ni Angelica.
Hon är så duktig och kämpar på fast det inte är så lätt. Men Angelica snart har du din OP.

Vi får ju inte glömma att det är fredag idag och då blir det.....
Här blir det egengjorda hamburgare med bröd och sallad mm (för min del får salladen agera bröd:-) Sen blir det mys i soffan med Jonas och Kevin för de två minsta somnar ju tidigt och Elias är hos sin pappa.

Föresten vill någon köpa jultidningar så säljer ju Kevin så ni vet

4 kommentarer:

Nina sa...

Hoppas, hoppas de där proven kan ge några svar! Jag håller tummarna så att de vitnar!

Ha en fin lördag, massor av kramar från Hestra till Gislaved (eller inte till hela Gvd utan till en familj som bor i ett vitt hus i vinkel på Igatan - kan ju inte slösa kramar hur som helst! ;-))

Maria Ottosson sa...

Håller tummarna att blodproven ger ngt bra svar nu!!!!

Frdagsmys är alltid mysigt!!!


Hoppas helgen varit bra!
KRAM KRAM!

Karro sa...

Det var ett tag sedan jag var in här ser jag.. :)
Grattis till det kommande bröllopet! Ni har en helt underbar dag att se fram emot.
Och vilka fina klänningar du hade på förslag :)
Håller tummarna att dina provsvar leder till att du får den rätta hjälpen så att du får må bra snart!
Kramar

Angelica sa...

Tack MAdde! Va go du är!
Jag känner precis likadant om dig!!

Kramar